Werkgeversportal

De werkgeversportal van AZLis weer beschikbaar. Het is belangrijk dat u wijzigingen in uw werknemersbestand aan ons doorgeeft. Zo kunnen wij zorgen voor een goede pensioenopbouw voor uw werknemers. En zo kunnen wij zorgen dat uw premienota klopt.

Zo kunt u inloggen

Om in te loggen op de werkgeversportal doorloopt u de volgende stappen:

  1. Ga naar azlonline.eu
  2. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord

Weet u het wachtwoord niet meer? Dan doorloopt u de volgende stappen:

  1. Klik op ‘hulp bij het inloggen’.
  2. Vul uw e-mailadres in.
  3. Klik op verzenden

U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een link in uw mailbox.

Is uw account geblokkeerd of verwijderd?

Bel ons dan. Wij kunnen dit direct voor u oplossen.

Hebt u een nieuw account nodig?

Is uw e-mailadres niet meer in gebruik en hebt u een nieuw account nodig? Meld dit dan via het contactformulier van de werkgeversportal. Klik linksonder op ‘contact’.  Geef uw werkgeversnummer, het oude e-mailadres en het nieuwe e-mailadres door, dan maken wij een nieuw account voor u aan.

Controleer uw mutaties

In de werkgeversportal ziet u de mutaties die u eerder doorgaf via de tijdelijke werkgeversportal van AZL Amsterdam. Controleer of deze mutaties over 2019 juist en volledig zijn. Het gaat om deze mutaties:

  • Werknemer in dienst
  • Werknemer uit dienst
  • Wijziging salaris per 1 januari 2019
  • Wijziging parttimeraad

Wilt u nog wijzigingen doorgeven? Doe dat dan vóór 15 januari 2020. De afrekennota voor uw premie over 2019 kan dan gemaakt worden met de juiste gegevens.

Meer informatie?

Hebt u nog vragen over het gebruik van de portal? In de portal vindt u een handleiding. AZL werkt aan de doorontwikkeling van de portal. In de loop van 2020 komt een vernieuwde portal voor u beschikbaar.