Werkgeversportal

Ons fonds krijgt met ingang van 5 oktober 2021 een nieuw werkgeversportaal: Mijn Pensioenadministratie. Alle informatie daarover leest u op onze website.

Het is belangrijk dat u wijzigingen in uw werknemersbestand aan ons doorgeeft via het werkgeversportaal. Zo kunnen wij zorgen voor een goede pensioenopbouw voor uw werknemers. En zo kunnen wij zorgen dat uw premienota klopt.

Zo kunt u inloggen

Om in te loggen op het werkgeversportaal doorloopt u de volgende stappen:

  1. Ga naar azlonline.eu
  2. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord

Weet u het wachtwoord niet meer? Dan doorloopt u de volgende stappen:

  1. Klik op ‘hulp bij het inloggen’.
  2. Vul uw e-mailadres in.
  3. Klik op verzenden

U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een link in uw mailbox.

Is uw account geblokkeerd of verwijderd?

Bel ons dan. Wij kunnen dit direct voor u oplossen.

Hebt u een nieuw account nodig?

Is uw e-mailadres niet meer in gebruik en hebt u een nieuw account nodig? Meld dit dan via het contactformulier van het werkgeversportaal. Klik linksonder op ‘contact’.  Geef uw werkgeversnummer, het oude e-mailadres en het nieuwe e-mailadres door, dan maken wij een nieuw account voor u aan.

Controleer uw mutaties

In het werkgeversportaal ziet u de mutaties die u eerder doorgaf via het tijdelijke werkgeversportaal van AZL Amsterdam. Controleer of deze mutaties over 2019 juist en volledig zijn. Het gaat om deze mutaties:

  • Werknemer in dienst
  • Werknemer uit dienst
  • Wijziging salaris per 1 januari 2019
  • Wijziging parttimeraad

Meer informatie?

Hebt u nog vragen over het gebruik van het portaal? In het portaal vindt u een handleiding. AZL werkt aan de doorontwikkeling van het portaal. In de loop van 2021 komt een vernieuwd portaal voor u beschikbaar.