Hebt u een klacht? Laat het ons weten!

We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Bent u ergens niet tevreden over? Neem dan contact met ons op. We lossen uw klacht graag samen op en gebruiken uw mening om onze dienstverlening te verbeteren.

Stappenplan voor het indienen van een klacht:

  • hebt u een vraag of bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Bel of mail ons dan gerust;
  • komen we er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen. Vul het contactformulier op onze website in of schrijf ons een e-mail of brief;
  • AZL, onze pensioenuitvoerder, behandelt uw klacht binnen 6 weken;
  • bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht door AZL? Dan wordt uw klacht voorgelegd aan het bestuur van ons fonds. U krijgt binnen 6 weken een reactie.

Bent u daarna nog steeds niet tevreden? U kunt uw klacht dan laten beoordelen door de Ombudsman Pensioenen, de Autoriteit Persoonsgegevens of de rechter.

Meer informatie

Op onze websitepagina ‘Klachten en geschillen’ vindt u meer informatie over onze klachtenprocedure.