Bij AZL Amsterdam gaat u werken met een nieuw werkgeversportaal. Dit is vanaf ongeveer september 2019 beschikbaar. Tot die tijd kunt u wijzigingen in uw werknemersbestand doorgeven via een tijdelijk werkgeversportaal. Dat is vanaf nu voor u beschikbaar.
Eerste keer inloggen
Op uw e-mailadres dat bij ons bekend is, hebt u een e-mail ontvangen over uw inloggegevens. U kunt zelf een wachtwoord aanmaken. Daarna kunt u met uw e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord inloggen.
Hebt u de e-mail over de inloggegevens gemist? Neem dan contact met ons op.
Hoe gaat het daarna?
U vindt het portaal via deze website. In het tijdelijk portaal kunt de volgende wijzigingen doorgeven:
- Werknemer in dienst
- Werknemer uit dienst
- Wijziging salaris (per 1 januari 2019)
- Wijziging parttimepercentage
Hebt u vragen over hoe het tijdelijk portaal precies werkt? Lees dan deze instructie.
Vragen?
Hebt u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag.