U hebt bij ons een pensioen geregeld voor uw werknemers. Als werkgever bent u het eerste aanspreekpunt voor hen als zij vragen hebben over pensioen. Op deze website vindt u informatie over de pensioenregeling, wat u moet doorgeven en hoe u uw werknemers kunt informeren.
Wat is er geregeld?
De basisregeling (Pensioenregeling 2007) geldt voor iedereen die nu deelnemer is bij BPFV.
Wat moet u doen?
1. Meld uw werknemers op tijd aan bij ons
2. Zorg voor de betaling van de pensioenpremie (werkgevers- en werknemersdeel)
3. Geef wijzigingen tijdig door
4. Zorg dat de gegevens juist zijn
Eens in de 3 jaar moet u een controleverklaring leveren ondertekend door de accountant.
Wat kunt u nog meer doen?
Maak uw werknemers bewust van hun pensioen. Zo komen ze straks niet voor verrassingen te staan. Om u in dit voorlichtingsproces te ondersteunen bieden wij een handige tool aan: de werkgeverschecklist ‘Wegwijs in Pensioen’.